I come apart

Nu ska jag alldeles strax plugga ekonomi som jag skjutit upp hela helgen.. Har prov på torsdag och tycker att det vi ska kunna är ganska svårt, så därför behövs det en hel del plugg!


Har haft en bra och ganska lugn helg. I fredags hämtade jag Charlie från skolan och vi åkte hem och tog det lite lugnt och sedan åkte vi till kista. Där gick vi på bio och såg smurfarna 2, ja även om jag är 17 år underhöll den mig haha. Den var nästan en halvtimme sen eftersom det hade blivit lite problem så då fick vi två ersättningsbiljetter, fett nice. Efter filmen gick vi och åt fast Charlie hade ätit upp en hel bägare med chips så han var inte så hungrig så han ville bara ha glass men jag åt sushi. Klockan hann bli nästan nio och Charlie var trött och eftersom pappa inte skulle komma hem försen två på natten så åkte vi hem till mamma, dock var hon och Emma i Skrubba så det var bara jag och Charlie. Men det gick bra och var mysigt!


Annars har det inte hänt så mycket igår och idag, vi åt kyckling med ris och sallad till middag igår och det var riktigt gott. Får se vad det blir idag :)

Nu ska jag försöka plugga lite, ha det bra puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin stora syster Charlie har! Dig kan man lita på! Jättebra! KraM

2013-09-17 @ 19:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0