He walks that thin line

Hejhej! Är på "landet", i kolonistugan med mamma och har det mysigt. Det är massa tända ljus och det luktar kanel. Vi kom hit vid 12 och vi har städat och fixat så nu är det mycket finare än vad det var när vi kom hit. Är så glad just nu för har precis bokat biljetter till London<333 den 25e September åker jag, Emmie och Wilma dit i några dagar, ska bli så himla kul! Älskar ju verkligen London på alla möjliga sätt så jag är verkligen taggad! Och sen bara några dagar efter att vi kommit hem så är det ju Macklemore, wihoo!

I alla fall så var det ju fredag igår, skola som vanligt och vi slutar kl två vilket är skönt. Efter skolan drog jag, Wilma och Hamta till mig och bestämde oss sedan för att vi skulle bada så vi gick till Kronobergsbadet och simmade, kändes riktigt bra efter! Sedan gick jag hem och åt middag, kollade lite tv och gick en promenad. På kvällen ringde både Emmie och Wilma så vi träffades på donken i Fridhemsplan med Agnes, Tina och Edith också. Det var kul och jag testade mocka-frappen och den var god.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken lycka! LONDON! Jag vill också! London är min favoritstad efter Stockholm. Låter som att du har en massa kul att se fram emot. Bra! KraM

2013-09-08 @ 10:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0