And no one understands what we went through.

Och vem pluggar på en lördag? Jag. Många har sagt att man inte ska plugga på lördagar för då ska man liksom ha kul. Men när matteprovet är på en tisdag känner jag att även lördagen måste bli en pluggdag. Man kan ju dock göra något roligt senare på kvällen. Igår var jag i alla fall hos morfar och pluggade matte och klockan blev ganska mycket så då sov jag där.

Och jag kom hem till pappa för kanske en halvtimme sedan. Satte på tvn men kollar inte riktigt, ska snart sätta igång med matten.

I fredags var jag i skolan som vanligt och sedan efter skolan träffade jag Emmie, Tina och Agnes. Vi åkte till Lager157 i Handen vilket tog en timme. Lager157 är som ett litet outlet och det fanns massa fint där. Köpte en svart volangtröja från Bondelid och en mörkrosa tröja från deras egna märke(alltså Lager157) och sedan två julklappar.

Har inte så mycket mer att skriva, kände bara att jag ville skriva lite här. Ha en fin söndag❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0