Pictures frozen in time are becoming clearer

Bara några dagar kvar nu och sedan är det påsklov! Så skönt det ska bli och när skolan börjar igen åker jag tillsammans med flera andra till Österrike i en vecka.

Idag hade jag matteprov och som vanligt kan jag inte säga hur det gick men det kändes bättre än förra i alla fall. Ekonomiprov är det på torsdag och det betyder att idag och imorgon blir det pluggkvällar. Men sedan på torsdag är jag i alla fall en aning fri!

Solen sken så skönt när Hamta och jag satt vid fontänen i Karla tidigare idag. Vid sådana tillfällen kan jag bara spricka upp i ett leende och känna glädje.


Den goda smoothien från igår


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va sugen jag blir! Ser supergott ut! M

2013-03-26 @ 20:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0