I just need you near

Skulle egentligen bara vilja lägga mig och sova men jag har en del saker att göra. Jag måste börja kolla tyskan eftersom jag har prov på fredag och så måste jag börja på min konfliktanalys. Hade ju historiaprov idag och det gick ganska bra, dock hann jag inte skriva ner allt som jag ville... Det är alltid för lite tid tycker jag, skulle behöva längre tid verkligen. 
 
Vädret har varit fint idag och jag bar min kjol tillsammans med strumpbyxor, topp och stövlar. Älskar när jag får vårkänslor, allt känns så mycket lättare då även om jag varit lite smånere några dagar nu men det börjar försvinna. Ibland blir det bara lite mycket med allt och man vet inte riktigt hur man ska hantera det.
 
Nu ropar mamma att maten är klar så jag ska gå och äta middag nu men skriver kanske här lite senare igen, får se! Hoppas ni fått en bra start på veckan, puss♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken cool brud!

2013-03-11 @ 23:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0