Head down as I watch my feet take turns hitting the ground I should, I find myself in love racing the earth

Nu sitter jag på mitt sovrumsgolv och skriver detta inlägg. Flyget landade i Sverige vid halv fyra tiden idag och det kändes lite dystert att vara tillbaka igen. Jag menar vädret var ju inte på topp precis och när man flugit i nästan sex timmar vill man ju känna att det verkligen var värt det haha, om ni förstår vad jag menar. 
 
Men hursomhelst var det skönt att få komma hem men samtidigt skrämmer känslan mig en aning att nu är det back to normal som gäller. Det är mest plugget som skapar stress för mig för samtidigt som jag inte alltid orkar lägga en massa tid till att plugga vill jag ändå lyckas och få bra betyg och allt. Det är som att jag bygger upp en mur som ibland är omöjlig att ta sig igenom.
 
Lyckligt nog är vi ju på väg mot ljusare tider vilket underlättar väldigt mycket för mig. Begränsningarna såsom att man inte kan vara ute så särskilt sent börjar försvinna nu vilket känns väldigt bra. Och bara känslan av att sommaren snart är här gör mig så himla lycklig och jag är nog långt ifrån ensam om det. 
 
Egentligen har jag en hel del saker i flera ämnen att ta tag i men jag är så trött att jag verkligen känner att jag inte har någon som helst energi till det. Men något ska jag försöka ta tag i ändå. Hoppas jag. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0