it's been a while now...

Det är kul att se att det antal besökare jag hade när jag var mer aktiv i bloggen, ungefär har varit detsamma under den tid jag inte skrivit. Så det måste ha varit några som kikat in här några gånger i hopp om att jag skulle ha skrivit något nytt. Och varför har jag inte gjort det? Ja det har helt enkelt blivit så att bloggen faktiskt blivit bortglömd, och när jag började inse att det gått ett tag, kändes det svårare att bara komma tillbaka och skriva ett ''vanligt'' inlägg så jag har liksom skjutit upp det på något sätt.
 
Det var alltså en månad(!) sedan sist jag skrev.. Och ja det har hänt en massa saker under den tiden och tanken om att bara skriva lite på bloggen, lägga in bilder har kommit upp ett antal gånger i mitt huvud, men bara slutat som en tanke. Men finally så skriver jag igen, och varför det just råkar bli idag finns det ingen riktig förklaring till :)
 
Åhh..! Jag vill egentligen bara skriva om allt som hänt och så, rada upp dagarna i siffror och skriva en liten gullig text om vad som hänt osv till varje. Men orkar jag det, och kommer jag ens ihåg allt, speciellt dagarna och händelserna tillsammans? Nej tyvärr så det får mer eller mindre bli en liten sammanfattning. 
 
Under denna frånvarande tid på bloggen har jag umgåtts med mina kära vänner och badat, solat, ätit god mat, snackat och bara haft det trevligt. Självklart har jag också umgåtts med min familj och b.la. firat fina Marie och åkt skärgårdskryssning. Sedan har jag också sommarjobbat i två veckor som trädgårdsarbetare och det innebar en del tålamod och ork och det är skönt att jag är klar med det, samtidigt som det kändes bra att jobba. 
Och så har jag också saknat vissa jävligt mycket, planerat lite inför gymnasiet, och drömt om andra platser..
 

Ja eftersom det gått en hel månad, har jag självklart tagit en (jävla) massa bilder, så det blir en bildbomb här nedanför, och det är absolut inte alla bilder haha och tyvärr är det inte bästa kvaliteten på dem men jag hoppas de duger ändå! 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Äntligen! Jättekul att du är tillbaka! Har saknat bloggen och DIG! Kanske ses vi på trädgårdarna? Bamsekram!

2013-07-19 @ 21:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0