Crush a bit, little bit, roll it up, take a hit, feeling lit, feeling light, 2 AM, summer night

Nedanför skrev jag om vad jag gjort idag men vill också skriva om torsdag, fredag och lördag lite så valde därför att göra ett separat inlägg för det :) 
 
Torsdag: Jag åkte hem till Jakob, Angelica och lille Anton som jag inte hade träffat på ett tag. När jag kom var Angelica fortfarande på jobbet så jag, Jakob, och Anton tog en promenad i det varma vädret(som ett tag nästan kändes för varmt) till Willys för att handla lite. Sedan när vi var tillbaka hade Angelica kommit så då åkte vi ner till vattnet. Middag åt vi på en pizzeria i närheten som hade väldigt god pizza :) Vid nio tiden fick jag skjuts hem och när jag var hemma tog jag ett varmt skönt bad. 
 
Fredag: Älskade Hatice kom hit vid tretiden efter sin sista dag på jobbet. Det firade vi lite senare med massa goda frukter, grönsaker och kyckling♥ Efter ett tag drog vi till kista och kollade i affärer och Hatice köpte snygga shorts och jag en tröja. Senare på kvällen promenerade vi ner till vattnet med filt, pistagenötter och varsin kopp te. Där satt vi och pratade om allt möjligt, en del gamla minnen, framtidsplaner och annat. Det var så mysigt med vattnet och den lila-orangea himlen. Tiden hann rinna iväg och klockan hann slå ett innan vi var hemma hos mig. 
 
 
Lördag: En ganska slapp början på dagen blev det, men skönt :) Men vid halvfyra var jag nere i T-centralen för att leta efter en present till mamma som fyller år nästa lördag. Det tog ett tag att välja men tillslut bestämde jag mig. Ca en timme senare kom Wilma och då var vi båda ganska hungriga så då blev det sushi på Mama Yes, jätte gott! Därefter åkte vi hem till mig och kollade på film, snackade om allt möjligt, kollade igenom böcker och Wilma lånade några. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0