The things we used to do, we used to be I could be the one to make you feel that way

Hejhej! Har precis kollat klart på ett avsnitt på one tree hill. Är ganska trött men jag ska ut och gå lite snart. Sov hos Hamta igår och vi hade det trevligt, åt gott och kollade på en läskig film men jag var jättetrött så jag sov i omgångar och missade ungefär halva filmen. Sedan på morgonen åt vi frukost och kollade på repris av gladiatorerna. 
 
Vid tvåtiden träffade jag Filippa i stan och hon köpte ett par skor och sedan åkte vi hem till mig, snackade och åt kiwi. Tror inte riktigt jag klarar av att äta två kiwis för det svider lite på mina läppar nu men det är ju så himla gott så svårt att motstå liksom. 
 
Skriver kanske lite senare men just nu har jag inget speciellt att skriva om, puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0