See, I dont know why I liked you so much I gave you all, of my trust

Så trööött! Klarar inte av att gå upp vid sjutiden.. alldeles för tidigt. 
Jag var i alla fall i skolan idag och det gick bra på lektionerna och så trots att jag var så trött. Känns alltid lite oartigt att sitta och gäspa lite då och då men vad ska man göra, svårt att kväva en gäspning. Idag är det plugg som gäller eftersom det är juridikprov på torsdag och så har jag en muntlig läxa på tyska och att prata tyska är inte något jag direkt gillar så jag måste ta mig tid att öva ordentligt... 
 
Har i alla fall precis kollat klart på ett avsnitt av one tree hill och ska snart sätta igång med pluggandet även om det skulle kännas såå mycket skönare att bara få sova för ett tag.
 
Igår fick jag besök av Wilma och Hamta, haha de bara ringde och sa att ''nu är vi Stadshagen och tänkte hälsa på dig'' så de kom med glass och vi satt och prata ett tag och passade på att träna lite juridik också. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0