When our words collide, I'm gonna drown you out before I lose my mind

Hejsan bloggen, kände att jag borde skriva ett litet inlägg! 
Ja, nu är ju skolan igång igen och då menar jag det verkligen för vi har redan fått en del läxor och börjat lära oss nya saker i ämnena. Och ja, det kommer bli svårare nu i tvåan vilket ger mig lite panik men jag ska försöka koppla bort den och istället koncentrera mig på lektionerna och göra mitt bästa. 
 
För övrigt var det ju trevligt att träffa kompisar igen och jag har haft på mig sommarkläder som om jag fortfarande är kvar i Turkiet, sommaren är inte över än! Efter skoldagen igår åkte jag, Hatice och Lejla till Sumpan och träffade  Emmie, Agnes, Tina och Elise och satt i solen och snackade. Åkte sedan hem ett tag men gick ut igen vid kl sex och träffade dem igen plus flera andra förutom Hatice och Lejla, och åkte till Solvik. Och jag och Agnes tog ett dopp, vilket var nice! 
 
Idag var skoldagen helt okej, ganska lång men i morgon börjar jag halv 12 som jag kommer göra varje onsdag så då blir det lite sovmorgon :) Jag träffade Emmie idag också vid kl sex för att simma, vi var och köpte simkort(alla tror typ att jag menar det kort man har till mobilen) igår. Vi simmade ganska många längder och det kändes riktigt bra efter och vi ska simma två gånger i veckan. 
 
Nu ska jag kolla ett avsnitt av Dawson's Creek som jag inte sett på ett tag, puss ha det bra!
  
 
Den här låten spelades en massa i Turkiet så den fanns i mitt huvud, väldigt lätt att den fastnar så lyssna på egen risk haha
 
Coola tjejer efter ett dopp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet att folk pratar om att tvåan är jobbig, men det är inte säkert att det blir så för dig. Att simma två dagar i veckan låter som ett mycket bra sätt att få energi och använda kroppen lite istället för knoppen. Att du får jättetrevligt sällskap gör det såklart ännu lite roligare.KraM

2013-08-21 @ 08:24:21
Postat av: Anonym

Förstår vad du menar med att låten fastnar. Den är trallala vänlig. Videon är inte lika lättsam. M

2013-08-27 @ 11:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0