Every word I cut you down is playing in my head, like a scar face crime scene ain't no bringing it back

 
Lite lätt kvällsångest som snart kanske blir nattångest om jag inte hinner somna innan tolvslaget. Varför ens behöva känna såhär? Det är ju fredag imorgon. Men jag känner bara att jag vill bli frii, bli av med sådant som ibland kommer och spökar och tynger mig... Jag har inte tid att oroa mig för annat än skolan, det räcker gott och väl att ha lätt panik över prov. Med det sagt finns det en del som behövs lösas/klaras upp och det skapar en viss panik inombords... Frågan jag ställer mig är: klarar jag det här?

Ja, kände helt enkelt för att skriva av mig lite. Det kanske lät värre än vad det egentligen är, men ibland kan paniken bara skölja över en men det gäller att finna åtgärder så att man inte fastnar där!

Annars har det varit en bra dag, Sybil och Sandra var här och åt middag, mysigt! Imorgon är det som sagt fredag och det känns skönt! Nu ska jag försöka sova, ska upp halv sju imorgon. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötnos! Jag vet hur det känns att oro sig för att inte kunna sova. Förfärligt! Vi kanske kan prata om det nästa gång vi ses och utbyta strategier. Trevlig helg och hoppas att saker ordnar sig snabbt! KraM

2013-08-23 @ 08:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0