Two feet in the red dirt, school skirt sugar cane, back lanes

Har skrivit lite på mitt tal till nationella men dock vet jag inte om det verkligen är rätt tema jag valt.. Ska kolla på det när jag kommer hem men ska åka till stan nu och träffa Hamta.

Igår gick jag ut, drog till Solna och köpte macka på Subway och sen när jag skulle dra hem så var det 30 min väntan på tunnelbanan för att några ungdomar hade gjort något...

Jag var hemma ett tag men sedan smsade Emmie mig om vi skulle träffas så jag åkte med henne och Agnes till Kungsträdgården och där åt vi lite på Max och snackade. Sedan åkte vi till Sundbyberg och lyssnade lite på musik och när kl började närma sig tolv åkte vi hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0