They always telling me to be through with you

Allt jag skrev bara försvann, det var bara borta helt plötsligt liksom och eftersom jag är lat och har annat för mig gör jag en snabb sammanfattning!

Idag hade jag bara en lektion, började elva och slutade tolv men stannade kvar i skolan, åt lunch och pluggade lite. Därefter drog jag hem till mamma, vi snackade om allt möjligt, sådant som behövs ibland och senare kom Emmie. Vi snackade också om allt möjligt och åkte till Sundbyberg och hade det trevligt och planerade lite saker. När klockan blev halv åtta åkte jag hem till pappa och åt middag och sedan har jag inte gjort så mycket. Snackade med Hamta nyss och vi planerade lite inför morgondagen.

Puss godnatt


Kommentarer
Postat av: Marie

Låter som en härlig dag! Fin tröja och fin och klok flicka!:)

2013-04-29 @ 22:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0