The vacancy that sat in my heart is a space that now you hold

Har precis ätit min egenlagade sallad bestående av mozarella, parmaskinka, lite prästost, grönsaker samt dressing och basilika. Älskar ju alla sorters sallader och tyckte den här var god, kändes fräscht och gott.
 
Jag vaknade vid tio tiden och då tog jag nästan på en gång upp papprena om Syrien och läste dem och skrev lite anteckningar. Sedan gjorde jag lite frukost och gav mig sedan åter in i arbetet på min konfliktanalys. Det gick ganska bra, dock är det ju så mycket fakta och det gäller att ta det viktigaste och förstå när jag ska använda vad osv.
 
Vid tre-tiden kände jag att jag var tvungen att gå ut lite och då fick jag för mig att dra en snabbis till Solna för att kolla på en bikini som jag velat ha ett tag och efter lite velande av färg bestämde jag mig tillslut.
 
Det är fortfarande ljust ute, så skönt och mysigt. Sommaren bara växer inom mig under dagar som denna.
Nu blir det arbete på konfliktanalysen igen, puss!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sonia

Åh vad fin bikini! :D

2013-04-21 @ 20:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0