But I must admit there were a couple secrets I held inside

Skulle egentligen vilja skriva att jag snart ska ut och träffa mina kompisar och hitta på något riktigt kul! Men det vore en lögn och sådant sysslar inte jag med här på min blogg. Jag skriver istället sanningen och sanningen är... att jag ska vara hemma och jobba på min vetenskapliga rapport om Syriens konflikt! Jag nämnde den för någon månad sedan för då var jag tvungen att skriva ett utkast men jag är långt ifrån färdig med den och den ska vara klar på onsdag.

Det är ju som sagt en massor med plugg och jag vill inte hålla på och klaga utan istället kämpa och försöka göra så bra i från mig som möjligt (även om jag i perioder bara vill bryta ihop och gråta, slänga i väg alla böcker och låtsas som att jag inte har något plugg) haha...


Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken gullig bild! Riktig vänskap! Lycka till med ditt slit. Du är så himla duktig! KraMar

2013-04-19 @ 22:52:48
Postat av: Anonym

Älskar dig syster <3

2013-04-19 @ 23:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0