You just put your lips together and you come real close

Can you blow my whistle baby? Hihi lyssnar på den låten just nu, fett chill liksom ^^ Är riktigt trött nu så det blir nog snart tid för mig att ta bort sminket och borsta tänderna. Åhh älskar min sköna säng, hur ska jag klara mig utan den i tre veckor? :o Nåja, får hoppas att sängen där också är skön. Ska dock ta med mig min favoritkudde hehe för det är ofta jag tycker andra kuddar är för hårda. Inte så skönt att vakna med stel nacke liksom. Herregud sista natten i min fina säng, i mitt rum, i stockholm, i sverige! Kommer inte komma tillbaka försen om tre veckor.

Hur ska jag klara mig utan min familj och mina fina älskade vänner? Shiit, joo men nu börjar jag ju fan bli stor. Den här resan är nog riktigt nyttig för mig och jag ska ta väl vara på tiden att prata engelska. Hoppas att jag kommer vilja snacka engelska istället för svenska när jag kommer hem, vore kul det ;)

Min älskade dator följer med så jag kan kanske skriva några inlägg där och förhoppningsvis också lägga in lite bilder:) Och kunna snacka med familj och vänner. Haha varför egentligen familj och vänner separat? Mina närmsta vänner är ju min familj också♥
Nu svamlar jag säkert men ska göra mig redo för sömnen, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0