Tisdag

Hejhej! Ligger här i sängen och vilar eftersom jag somnade rätt sent igår. Har tagit bilder idag också som jag ska lägga upp men först bara berätta lite om dagen!

Ja, först och främst så försov sig både jag och Christina. Jag vaknade av att Louis kom in och ropade att vi måste gå upp för klockan var åtta! Jag hade ställt mitt alarm på sju men av någon anledning var det inget ljud på det. Jag måste ha kommit åt knappen som sänker ljudvolymen av misstag. Så då skippade vi frukosten och bara fixade oss och sprang iväg till bussen. Och lyckligtvis kom vi i tid!

I skolan gjorde vi lite uppgifter i boken och sedan fick vi information om vad vi ska göra dessa två veckor. Vi ska göra ett projekt i grupper om fyra personer och ta så mycket bilder och videos som vi kan för att sedan börja göra en film av dessa. Låter väldigt intressant och man kan tydligen vinna priser.

Efter skolan gick jag och Sandra till Baystreet och åt lite på McDonald's först och sedan kollade vi lite i affärer. Och sedan gick vi mot bussarna för att åka hem.

Ikväll är det någon fest och jag vet inte om jag ska gå eller ej.
 
Måste ta en dusch nu. Hörs senare, puss!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Brun som en pepparkaka! Snyggt!

2012-06-26 @ 22:41:17
Postat av: Marie

Fina bilder! Sov gott men inte för länge :) KraM

2012-06-26 @ 23:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0