One Week!

Hej! Nu har jag varit här i en vecka och det är två veckor kvar på mitt lilla äventyr. Samtidigt som det känns som att jag varit här länge och hunnit göra massor med saker, känns det som att det bara var någon dag sedan jag kom. 
 
I alla fall, jag kom hem för tio minuter sedan. Var tvungen och vänta 20 minuter utanför dörren då ingen var hemma. Louis hade tydligen skickat ett sms sa hon när jag ringde, men det har jag inte fått. 
 
Idag var det ju skola och vi gjorde uppgifter och diskuterade. Det blev alltså inget arbete med vårt projekt idag. Sedan åkte jag och Sandra till Baystreet och hon köpte lite kläder och jag ett par skor. Därefter skildes vi åt och jag gick upp mot Beach Club för att sola och bada och där mötte jag Agnes och de andra. 
 
Senare i kväll är det något tema party som jag ska gå till. Hoppas att det blir underhållande!
 
(Uppskattar min iphone 4s kamera mer och mer)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0