Måndag

Hejhej! Kom hem för ca 20 minuter sedan så ska alldeles strax ta en dusch men ville bara skriva lite här först! Ja idag har jag varit i skolan och det var rätt kul faktiskt. Vi gjorde mest lekar för att lära känna varandra och svarade på olika frågor. Jag fattade inte riktigt det här med nivåerna men jag tror det fanns typ 10 och då hamnade jag på 2, alltså näst bästa så jag är nöjd.  
 
Efter skolan kände jag inte för att åka hem på en gång så jag och Emma gick runt på Baystreet. Där köpte jag lite saker såsom flip flops, kände att jag behövde det! Har mina sköna converse men kände att jag ville ha något som går snabbare att få på sig, mina ballerina har givit mig skavsår... 
Sedan köpte jag också sololja, pincetter, en fotlänk och en söt topp. Hade inte riktigt något att ta bild på idag men anser att det är lite tråkigt att skriva inlägg utan bilder så då tog jag bilder på det jag köpt och sedan på mina skolböcker hehe! 
    
 
Sista bilden blev ganska dålig då jag tog den med datorn. 
Okej nu ska jag duscha, sedan äta och därefter dra till beach club. Puss!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej Clara! Vilka fina saker du köpt! Toppen passar dig säkert jättebra. Skönt att du inte nämner något om solbrännan så den kanske redan svalnat. Hoppas att du har riktigt kul på beach club. Kram från Marie

2012-06-25 @ 22:33:02
Postat av: Clara

Hej Marie! Tack så mycket! Ja solbrännan har svalnat och blivit mer brun vilket är roligt! Ha det så bra och hälsa farfar. Kram!

2012-06-26 @ 18:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0