L i f e

Imorgon. Sista dagen i grundskolan. Nästa onsdag beger jag mig till Malta. I tre veckor.

Saker och ting förändras som sagt. Personer finner nya saker de väljer att prioritera. Vi växer som människor och det vi gör med andra skapar nya minnen. Jag har höga förväntningar på sommarlovet. Bara att vara borta i ett varmt land i tre veckor för med sig otroligt mycket positiv energi. Men samtidigt är jag rädd, jag ska vara utan familj och vänner så länge och jag ska i princip bara prata engelska. Hur mycket kommer jag förändras? Eller kommer jag ens att förändras något? Samtidigt som en sak håller på att kanske utvecklas till något mer försvinner jag iväg och lämnar allt det här. Men jag hoppas att det kan utvecklas, om det nu är något som borde det.

Jag hatar att medge, men jag har börjat lyssna en hel del på One Direction, det legendariska pojkbandet som tar alla tjejers hjärtan haha. Men vad ska man göra? De sjunger bra låtar och Harry och Leon är snyggsnygga!

Nu ska jag nog alldeles strax tappa upp ett bad, låta kroppen renas samtidigt som jag försöker sansa alla mina tankar. Från vad? Hmm...

Juste. Mamma ville ge en speciell present till mig då jag slutar nian och vi kom fram till att jag skulle få göra en liten tatuering i nacken men det finns typ ingen tatueringsstudio som gör på personer under 18! Och jag vet inte om jag vågar göra hos någon som liksom gör svart. Så jag gissar på att det kanske får vänta.

Ett par skor som jag absolut inte har tyckt var snygga är Dr Martens, jag har bara ansett att de varit clownskor. Men nu har jag av någon konstig anledning blivit lite intresserad av dem... kan bero på att de är jävligt sköna! Kanske skulle det kunna vara en present när jag slutar nian men samtidigt känns det inte så passande... Haha!





Kommentarer
Postat av: Jasmine

Haha finns ingen Leon i 1D.. :)

2012-06-14 @ 20:47:26
URL: http://catchy,webblogg.se
Postat av: Clara

Liam, oops!

2012-06-15 @ 00:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0