In Malta

Nejmen hej! Nu sitter jag her i mitt rum hos min verldsfamilj. Just nu anvender jag deras dator for att jag behover koden till bredbandet och pappan/mannen er inte hemma en. So jag har en so lenge bara treffat mamman, storasystern och lillasystern. Eller det er ju 75% av familjen, hihi. Just nu er jag ensam som student men imorgon kommer det en tjej fron Italien, nice. Jag kom hit vid 9 och jag gick i princip och lade mig po en gong eftersom jag inte hade sovit noginting. So jag vaknade vid halv fem och borjade prata med mamman eftersom jag inte hade treffat henne ennu. Det var nemligen storasystern, Claire som hemtade mig :) Asso det kenns lite overkligt att jag faktiskt ska vara her i tre veckor men samtidigt so otroligt spennande!!

Om tio minuter ska vi oka iveg till ett stelle der jag ska treffa min grupp. Men jag behover kopa en borste, rakhyvlar och duschcreme forst so vi ska oka till en affer innan. Jag vet inte riktigt vad vi ska gora med gruppen, kanske kolla skolan och fo massa information. Skolan borjar vid 9 imorgon so det blir kul. Det er forovrigt samma tid her i Malta som i Sverige.

Ja, jag hoppas verkligen att jag kan ladda in bilder medan jag er her so ni kan fo se!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0