Graduation 2012

Ja nu har jag slutat nian. Kan faktiskt inte fatta det. Eller jo att det är sommarlov nu men inte grejen med att jag inte ska till samma skola och vara med samma klass.

Det var i alla fall en riktigt fin avslutning. Jag fick sjunga min låt två gånger med Eddie som spelade gitarr och Emma som spelade cello. Fick massor med beröm efteråt och det värmer verkligen♥ Efter att jag var uppe och tog brevet med betygspappret i och en ros, kunde jag inte längre hålla tårarna inne. Att gå runt och krama i princip alla i klassen kändes bra också och jag hoppas att alla kommer komma på återträffen som är om 1 och ett halvt år. Förhoppningsvis träffar jag vissa innan dess också, eller vissa vet jag att jag kommer träffa innan dess.

Ett par bilder här nedanför. Första när jag kramar mitt älsklingsbarn Jennifer som gick ut med 320! Du är helt fantastisk! Sedan en på mig med kuvertet och den röda rosen. Och den sista bilden är när jag framför min låt.


Kommentarer
Postat av: daisymm

Du sjöng säkert jätte vackert. Jag vet hur tungt det känns att lämna något man varit med om länge. Du ser super fin ut på bilderna<3.

Kram/ din kusin Daisy<3

2012-06-24 @ 12:54:07
URL: http://daisymm.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0