Ellie Goulding- I wish I stayed

Har kollat lite bloggar och sett hur flera tydligen firar midsommaren med en söt liten blomkrans runt huvudet. En sådan skulle jag inte tacka nej till. Ja jag saknar faktiskt att inte få dansa runt midsommar-stången och sjunga massa mysiga låtar. Får väl nöja mig med att kanske lyssna på dem? Men just nu lyssnar jag i alla fall på låten här ovanför.

Vill inte få det att låta som att jag har tråkigt eller något men jag saknar bara just den svenska midsommaraftonen. För här i Malta verkar det inte som att de firar, inte min familj iaf..

Snackar med Hatice via iMessage så på det sättet känner jag mig inte så ensam :)
Puss.



Chokladdoppade marshmallows, så gott men så onyttigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0