Bilderna!

Både Raymond och Christina kom hem för ca 15 minuter sedan så jag har nu laddat in bilderna och tänkte lägga in de här innan jag ska sova!
Baystreet- galleria där inne men också vår mötesplats innan vi går och gör saker
vid Baystreet igår kväll. Bollen där uppe verkar jätte rolig att åka men samtidigt verkar det sjukt läskigt :o De skjuter upp den jätte högt upp i luften och den snurrar en massa hehe...
Discot igår kväll. Det var inte så jätte kul men det kan ha berott på att jag var väldigt trött.
Oj den blev upp och ner. Men ja, jag på discot.
Skolbänken och skolböckerna i skolan.
Jag var riktigt saltsugen och törstig, sedan såg jag också den söta doughnuten och kunde inte motså haha...
Min jumpsuit som jag köpte idag. Kanske redan skrivit att jag köpte två par shorts också? Iaf var allt det nödvändigt då jag glömde att ta med det hemifrån...
Ja äntligen gjorde jag tatueringen! Denna kommer jag få ha hela livet. Skämt åsido, det är en henna tatuering och den ska sitta i ungefär två veckor. Den ser bättre ut nu när jag duschat.
Så här ser det ut när man kommer hem till världsfamiljen. Jag tycker det är fint, vad tycker ni?
Själva sovrummet. Min säng är den understa längst bort.
Här är badrummet, som är inbyggt i sovrummet.
Det var bilderna för idag! Nu ska jag sova, puss. Sleep tight♥

Kommentarer
Postat av: Tomas Cassel

Vad trevligt du verkar ha! Bilderna o berättelsen gör vekligen att jag blir sugen att åka till Malta! Du har blivit riktigt brun, se upp med solen! Blir säkert brun även i skuggan. Vad fint det ser ut hos er värdfamilj, går det bra att sova nu? Skolan är väl rätt rolig o lättsam hoppas jag, så att det känns avkopplande! Uppgiften ni fått verkar intressant, ni får det liksom på köpet genom att uppleva så mycket som möjligt av Ön! Puss o Kram, tgack för din fina blogg!

2012-06-26 @ 22:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0