8 juli- Söndag kväll

Hej! Ska alldeles strax sova men tog lite bilder under kvällen som jag tänkte lägga in här. Festen var väl helt okej men jag var inte där särskilt länge, ändå bar jag en klänning och hade fixat mig haha! Det kom en del skum utsprutandes men jag stod på en lite avlägsen plats så det nådde inte mig, vilket var rätt skönt faktiskt. 
En låt fastnade i alla fall i huvudet efter att jag lämnade festen och den spelades under festen på båten också. Jannica och Laura visste på en gång vilken det var när jag nynnade på den så det var bra! 
Will.i.am ft David Guetta- Nothing really matters var det.
 
 
GODNATT!
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Oj, vilken fest! Kul! Din klänning var jättesöt och ser väldigt skön ut. KraM

2012-07-09 @ 23:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0