Slouched behind a keyboard, your fingertips are nails

Tillbaka i Svearike igen som fått massa snö nu inatt. Och det är så klart blandade känslor att vara tillbaka här igen, igår kändes det mest bara jobbigt men idag är det mycket bättre. Nu har jag fått sova ut och tror att jag redan börjat vänja mig vid den svenska tiden så det är ju super i så fall. Den här resan var verkligen en speciell resa för mig och jag är så glad över den. Vill skriva mer om den, om New York som jag inte skrivit något om här eftersom jag bara hade internet när vi åt på cafén och restauranger och då kände jag inte riktigt för att skriva på bloggen då. Men har inte riktigt tid nu för Wilma kommer snart hit :) Måste bara säga att det blev en riktigt stor temperaturskillnad när vi kom till New York. Från att ha haft nästan 30 grader varmt i Miami till att få runt 10 grader kallt i New York... Men båda städerna var verkligen mysiiga. 
 
 Den här låten lyssnade jag på massa i både Miami och New York

Kommentarer
Postat av: Marie

Välkommen hem! Jättekul att höra att resan blev så lyckad. Fint att ha vänner som väntar! Vi hörs! KraMar

2014-01-11 @ 15:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0