I fall asleep in an American flag, I wear my diamonds on Skid Row

Nu är klockan snart nio på kvällen här i Miami och snart blir det lite efterrätt med goda jordgubbar. Det här är den sista kvällen här så det känns faktiskt sorgligt. Att bo hos några är något helt annat än att bo på ett hotell. Man kommer in i den ''amerikanska'' vardagen på ett helt annat sätt än om man bor på hotell. Har liksom inte riktigt känt mig som en turist på samma sätt som när jag bor på hotell. Det har verkligen varit så mysigt, ett tag kändes det som att jag nästan flyttat hit.. haha ja kanske lite överdrivet men jaa. 
 
Imorgon sätter sig alltså jag och mamma oss på ett tåg som går till New York och som tar 30 timmar, rätt lång tid men det lär finnas en del saker att se under resans gång. Har också laddat ner ett par filmer som verkar riktigt bra. Och så ska jag försöka plugga lite eftersom jag missar hela första skolveckan. Som känns så jävla skönt haha fast alltid lite jobbigt att missa en del såklart. 
 
Ja, det finns mycket att berätta om de här dagarna men känner inte för att lägga ner den tiden nu. Förhoppningsvis orkar jag det när jag kommer hem till Sverige. Nu ska jag äta jordgubbar och sedan packa. Puss
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Vilka fina bilder! Vilken söt tjej! Vilken härlig miljö! Förstår att det är svårt att slita sig. Välkommen hem så småningom! KraM

2014-01-04 @ 19:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0