there is not always a good headline

Idag har jag åkt buss, pendeltåg och tunnelbana i ca en timme totalt utan någon som helst musik i mina öron. Och det kändes förjävligt på ett sätt men samtidigt bra på ett annat. Jag kunde nämligen delta i andras diskussioner och med delta menar jag att jag hörde vad de pratade om och kunde sedan reflektera över det. Det var inte så att jag bjöd in mig i deras diskussioner. Nej sådan är inte jag. Inte nu i alla fall men vem vet hur det är om några år?

Egentligen skulle jag och Emmie ha simmat idag men när jag skulle åka var det fullständigt kaos på blåa linjen, jag stod och väntade i 20 minuter utan besked om något. Så tillslut orkade jag inte längre och gick hem igen men på torsdag blir det simning. Morfar fyller år idag också så vi åt räkmacka och kaka till efterrätt, gott!

Nu är det dags för plugg, ha det bra!❤

Två egobilder på mig och nu ser jag att jag måste tvätta spegeln, oups


Kommentarer
Postat av: Linn

Du är fiin

2013-09-18 @ 21:04:59
Postat av: Anonym

Du är jätte fin! Vilket sött leende!

2013-09-18 @ 22:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0