food for thought

Så trött på personer som tar andra för givet. Börjar bli allergisk mot dessa killar som tror att de kan bete sig hur som helst och ändå förväntar sig att andra ska respektera dem.  Och att de blir aldeles rasande när någon säger till dem att det de gör är fel är så sjukt patetiskt. 

För övrigt så var det skola idag och jag gick inte på första lektionen eftersom jag hade så satans ont magen. Fel vecka i månaden liksom. Men efter skolan träffade jag Filippa som jag inte träffat på över en månad(!) så det var väldigt kul. Vi satt på en bänk vid vattnet i rålis och drack cola och snackade, mysigt mysigt. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med dig! bra skrivet! M

2013-09-10 @ 21:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0