'Cause everyone will stand up and be counted, hearts run free, encourage these

Åh vad glad jag är för att vädret var som det var idag! Sol och värme, trodde för ett tag att det var slut på det och att hösten tagit över sommaren, men ännu finns sommaren kvar och det känns så skönt! Idag hade jag ju min sena dag så då fick jag sova ut vilket jag verkligen behövde känner jag. Och efter skolan åkte jag, Lejla och Agnes till Tc för att köpa biljetter till Macklemore och jag köpte till mig och Emmie eftersom hon inte kunde vara där just då. Är så himla taggad, om exakt en månad är konserten!
 
Har varit hos pappa i helgen och det har varit mysigt. Fast i lördags åkte jag och träffade Wilma, Emmie och Agnes för att sedan åka till en killkompis. Det blev en rolig kväll med lite olika lekar och dans. Det blev ganska sent och jag och Wilma sov här hos mamma. Sedan på söndagen vaknade vi vid halv tio vilket var ganska tidigt eftersom vi inte somna försen halv fyra men vi gjorde god omelett och kollade på nyheterna(duktigt) Sedan åkte jag och Emmie och simmade vilket kändes jävligt skönt och sedan åkte jag hem till pappa.
 
I måndags kom farfar och Marie och åt middag och pappa hade gjort god kycklingfilé med potatis och sallad. Och till efterrätt hade Marie gjort en jättegod äppelkaka. Så det var mysigt, fast hade dock lite läxor att göra. Och igår var det skola och efter gick jag och Emmie och simmade och sedan åkte jag hem till mamma. 
 
Nu ska jag äta middag, ha det bra puss!
 
 Jag idag 
Hamtas och mina händer igår vid Humlegården
Söta lillebror i min säng
Agnes, Wilma och jag från i Lördags 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin som ALLTID! Visst är det härligt med vänner! Verkligen betydelsefullt och ovärderligt! Många av mina fina vänner har jag haft från ungdomstiden. Ta väl hand om dig och dom! KraM

2013-09-05 @ 22:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0