material happiness

Det är inte så att jag känner någon brist på saker, jag har liksom det jag behöver. Men med tanke på allt som finns, och det är verkligen mycket, är det svårt att inte känna sug efter vissa saker. Så därför tog jag mig tid att tänka lite på vad det egentligen är för saker som lockar mig mest just nu. Därför gjorde jag ett litet collage med alla de prylarna.

Det är ju ett tag kvar till jul men tänkte ändå att de här skulle passa till "julklappslistan". Gjorde " " eftersom jag aldrig brukar skriva julklappslistor hehe, det var mera när jag var liten som jag gjorde det eftersom kompisarna höll på med det. 

1- Missioni inspirerade byxor som tyvärr inte verkar finnas tillgängliga att köpa någonstans just nu men jag hoppas verkligen att de kommer finnas det snart. Behöver inte vara just de på bilden men det var den bästa bilden jag hittade. 
 
2- En vanlig enkel tröja från Odd Molly men ändå stilren och väldigt behaglig. 
 
3. Text som man kan sätta på väggen, inte helt säker på just den texten då det finns andra fina också. Svårt att se vad det står där nere men hela texten lyder: ''In dreams and in love there are no impossibilities''. 
 
4. Marockans olja som gör håret mjukt och fint. Oljan gör också håret starkare och den är bra för kluvna toppar. Har en liten flaska men den är snart slut.
 
5. Fin vit tröja från Bondelid med små detaljer som knappar och volang.
 
6. Doftljus från Voluspa som har en doft av persika och röda vinbär, så gott!
 
7. Älskar det här underklädes-setet från Lindex.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0