And the arms of the ocean are carrying me, and all this devotion was rushing over me

Hej här har jag inte skrivit på ett tag nu! Tänkte dock inte skriva särskilt mycket nu, utan tänkte istället lägga in några videos på tre tjejer eftersom jag beundrar deras röster så och så har de en del bra låtar också! Florence+The Machine, Lana del rey och Marina And The Diamonds.
 
Ska försöka skriva ett inägg någon annan dag snart. Annars har jag haft ett jättefint höstlov med roliga fester, filmkvällar och annat trevligt. Men tyvärr börjar det nå sitt slut. 
 
 
 
Till er som läser och kanske lyssnade på låtarna eller redan vet hur de här tjejerna låter, vem gillade ni mest? :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej Clara! Kul och svårt att bedöma sångerskorna då de är lite olika och bra var och en på sitt sätt. Undrar hur påverkad man blir av videon samtidigt som man hör? Jag tycker idag 1,Florence+The Machine, 2, Marina And The Diamonds 3, Lana del rey. Kanske tycker jag något annat nästa gång. Hade inte hört någon av dem tidigare. Vilken är din favorit? KraM

2013-11-04 @ 20:24:39
Postat av: Clara

Ja jag tycker om de alla tre så svårt att bestämma vem som är bäst. Men jag har lyssnat på Lana del reys låtar väldigt mycket, älskar låtarna "Ride", "Radio" och "Without you". Samtidigt älskar jag verkligen Florences röst och jag tycker att "never let me go" är en av de finaste låtarna jag hört. Kram!

2013-11-05 @ 18:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0