This is what it feels like

Nu var det några dagar sedan som jag skrev här senast och jag har inte riktigt någon förklaring till varför, det har bara varit så mycket i huvudet, det har gått upp och ner och jag har inte riktigt känt för att skriva. När jag skriver vill jag liksom skriva om vad som hänt, hur jag känner mig men har inte känt för att dela med mig av så mycket under ett par dagar.

Men jag tycker om att skriva här så därför kände jag för att göra ett inlägg nu, dock orkar jag inte skriva så mycket eftersom jag måste plugga snart, det är verkligen jättemycket att göra nu de sista veckorna. Imorgon är det sista delen i engelska nationella, läs och hör så det kommer kännas bra att ha det avklarat.

Vill inte skriva för mycket om plugg men det är just det som påverkar en liksom men nu när det var Kristi Himmelsfärd har jag tagit det lugnt en del också, umgåtts med fina vänner och familjen. Igår var jag och Hatice i vår gamla skola och träffade våra "gamla" lärare och det var kul faktiskt, lite nostalgi.


Kommentarer
Postat av: Marie

Så fin med uppsatt hår! Lycka till med engelskan! KraMar

2013-05-14 @ 21:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0