The greatest trick that the devil ever pulled was convincing women that they looked better in their makeup

Har inte skrivit här på några dagar, har haft så mycket i huvudet och bloggen har då glömts bort lite.. Synd egentligen eftersom när det känns jobbigt ibland, är det skönt att just skriva här på min blogg.

Klockan är ganska mycket och jag orkar inte skriva en massa. Men idag var det i alla fall jättemysigt väder! Jag hade juridikprov idag kl halv fyra men både jag, Hamta och Wilma trodde att det var kl två.. Men vi var ute och njöt av solen och köpte shakes på espresso house och bara levde livet för ett tag.

Juste, klippte mig i lördags och mitt hår mycket kortare nu eftersom ca tio cm av håret var slitet, så det fick klippas av. Känns lite ovant men samtidigt mycket fräschare!

Börjar halv tio imorgon så ska ta en snabb dusch nu, puss ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Marie

Så fin du blev fast du redan var :) KraM och Hoppas provet gick bra!

2013-05-06 @ 23:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0