Och jag vet att du är där fast du egentligen borde va här

Igår började dagen ganska sent eftersom jag just vaknade sent. Vi fick gäster vid fyratiden, min gudmor och hennes barn och morfar. Det var trevligt och vädret var fint ett tag så det var mysigt att vara ute och äta lite gott och umgås.

Träffade Filippa lite snabbt bara någon timme och vi drog ner till kungsan där körsbärsträden fortfarande var rosa, de är ju inte det så länge och jag ville inte missa dem. Dock blev det dåligt väder tyvärr och ganska så snabbt var det väldigt grått och tråkigt.

Sedan när jag kom tillbaka hem så var maten nästan klar och vi satt nere i vardagsrummet och åt gott och det var mysigt.


Idag blir det någon grillning senare, mer än så vet jag inte ännu. Ha det bra puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0