Let your soul catch the feeling, let me know when you feel it

Tänkte att jag skulle kolla igenom matten men kände att jag var alldeles för tankspridd för det, men så kom tanken upp att kanske skriva ett inlägg, så då bestämde jag mig för att göra det.

Är väldigt trött och vill nog egentligen bara sova, samtidigt som hjärnan är på högvarv och det finns så mycket att fundera över. Det går verkligen upp och ner med saker och ting, något som egentligen är helt normalt men som ändå kan kännas jobbigt. Att veta hur man ska hantera vissa saker, om man borde försöka göra något eller om det bästa är att låta det bli som det blir, är ibland ganska svårt.

Nu orkar jag inte skriva så mycket mer kände jag, ögonlocken orkar inte längre hålla sig öppna haha..

Men det har i alla fall varit en mysig dag med underbart väder. Pappa, Charlie och jag åkte först till Jakobsberg för att köpa present och sedan åkte vi till Sundbyberg för att fira Emil som fyllde 15.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0