Gegen alles, was mich hält Ich tausch' sie heute nacht

Håller på och pluggar tyska, typ pratar med mig själv och kollar upp bra ord. Har tyska nationella muntligt imorgon och tycker inte det är så jättekul att prata tyska men ska försöka göra mitt bästa.

Idag fyller fina Hamta år och tyvärr orientera vi tidigare idag, kanske inte roligaste sättet att fira födelsedagen men imorgon blir det i alla fall firning. Orienteringen gick inte heller sådär jättebra, både Hamta, Wilma och jag var väldigt trötta men men.

Vi slutade vid 11 och jag träffade mamma och sedan när Emma kom hem fixade vi bankkort till mig och sedan pass till både mig och Emma. Det tog ett tag och jag hade värsta huvudvärken så sedan när vi kom hem trodde jag att jag skulle spy men tog en tablett och sedan fixade det sig, men är så trött nu- men måste plugga ändå! Har inte så mycket mer att skriva nu och ska fortsätta med tyskan.

Hoppas ni haft en bra dag, puss!


Kommentarer
Postat av: Marie

Hoppas att allting gick bra idag och att du mår mycket, mycket bättre! Ha en fin helg och festligt firande med Hamta. Kram, kram!

2013-05-17 @ 15:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0