And I wait through the night cause I can't help the tossing and turning

Lite smått ångest att jag vaknade för en kvart sedan.. Men jag somnade vid 3-tiden så behövde väl sova.

Igår var det ju först skola och vi slutade vid 13 så jag åkte hem med en tung väska där massa skolböcker ligger. Gjorde inte så mycket, fixade lite hemma och tog ett bad.

Vid 18 träffade jag Claudia i fridhemsplan och vi drog ner till rålis där redan Lejla, Agnes och några till var. Vi grillade och hade det trevligt men lite efter 20 började det regna så vi drog upp till fridhemsplan och jag åkte hem och gjorde inte så mycket.

Men jag gick ut vid 22 igen och träffade Jennifer och vi drog till rålis ett tag men det fanns inte så mycket att göra där så vi promenerade istället till odenplan och gick in till ett internetcafe där det var massor som spelade, Jennifer älskar dataspel, dock inte jag så vi åt bara lite kebab vid restaurangen där när kl slagit 00. När vi var klara drog vi ut igen och hade det kul och några timmar senare köpte vi glass på donken och sedan drog vi hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0