All I know is that I should

Är ute och går lite, kände för att bara göra det. Satt ganska länge vid datorn eftersom den varit "död" en månad pga att jag inte haft någon välfungerande sladd men beställde en för några dagar sedan så den kom idag. Vet inte varför jag väntade så länge men har använt mobilen istället men nu när datorn väl är igång igen kom det på mig att jag saknat den haha.

Ekonomiredovisningen är över så det känns bra. Har ju dock lite saker kvar som jag tog upp igår men ska försöka låta bli att stressa för nu är ettan snart över!

Gjorde en spontan sak med Hamta och Wilma idag, vi alla tog hål i öronen haha. Jag tog vid öronvingen(tror jag det heter) där jag trodde att det skulle göra jätteont men det gjorde det inte, + ett till vid öronsnibben. 

Sedan när jag kom hem hjälpte jag till med lite saker och åt god middag som morfar hade gjort. 

Har inte så mycket mer att skriva nu, men ha det så bra puss

 

 


Kommentarer
Postat av: Marie

Fina :) Maten ser supergod ut!

2013-05-30 @ 22:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0