Your love pours down on me, surrounds me like a waterfall

Go'kväll! Sitter vid köksbordet och historiaboken samt flera häften och anteckningar ligger här framför mig. Jag har historiaprov på måndag och jag måste medge att jag inte är så säker ännu så därför kommer jag behöva spendera en hel del av helgen till att plugga.

Men jag har i alla fall haft det kul och mysigt idag. Dock kände jag mig ganska nerstämd när jag var i skolan idag, trött och flera tankar som åkte fram och tillbaka i huvudet. Jag har verkligen en tendens till att övertänka saker i vissa fall.

Vädret har i alla fall varit riktigt fint de senaste dagarna och det har varit roligt! Bar min fina kjol från canarieöarna igår.

Ska fortsätta plugga ett tag till nu innan tröttheten tar över mig helt. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken fin kjol! Verkligen söt och klädsam. Lycka till på historiaprovet på måndag. Kram, Kram!

2013-03-09 @ 15:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0