There´s a place where you never have been before, looking at the moon outside, It’s getting pretty bright tonight

Hej, kom precis hem från en promenad vid vattnet. Det var skönt men oj så kallt det var när man inte var i solen. Men när jag satte mig på bryggan, sken solen precis på mig och då var det verkligen skönt.

Inget speciellt har hänt idag, har pluggat historia och det måste jag alldeles strax göra igen.

Såg ju melodifestivalen igår och Robin vann. Jag tycker låten var bra och den var verkligen lätt att få på hjärnan. Har gått runt och sjungit för mig själv flera gånger: "It´s all because of
You..u.u..u..u" Den var ju favoriten bland internationella juryn så det var bra att den vann. Dock hade ju Yohio vunnit om bara svenska folket hade fått ha makten och den tyckte jag inte var särskilt bra..

Men nu ska jag plugga, ha en fin söndag och ladda upp för kommande vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0