Thank you for the world you ruined overnight but we'll be fine

 

Har precis lagt av med matten som jag suttit med i nästan tre timmar. Ja det är sådant jag spenderar mina lördagskvällar på. Nej men har ju prov på tisdag och morfar hjälpte mig mycket så det blev faktiskt ganska kul. Matte, kul? Haha men det känns som att det här kapitlet är lättare än de föregående vi haft.

Tidigare idag åkte jag, mamma, Emma och morfar till Torekällberget som ligger i Södertälje. Där hade de lite djur såsom hästar, kossor och getter. Vi fikade där och köpte lite saker i de små affärerna som fanns runtomkring.

Igår var jag med Hamta och vi satt ett tag på donken med varsin läsk och pratade om allt möjligt. En full gubbe lyckades få sin uppmärksamhet då han försökte ta en killes handskar genom att påstå att det var hans. Personalen tog hand om det så det han liksom inte spåra ut på något sätt.

Efter det åkte vi till tcentralen och var där ett tag och vid elva tiden åkte var och en hem till sig.

Pratade både med Hatice och Emmie ungefär en timme var innan jag somnade. Tänkte egentligen att jag skulle sova när jag hade pratat klart med Hatice men då fråga Emmie om vi skulle skypea och eftersom hon är i Spanien ville jag såklart prata med henne.

Är ganska trött nu så ska nog faktiskt sova om ett litet tag så att jag kan gå upp rätt så tidigt imorgon. Visst det är lördag, då ska man kanske passa på att vara uppe men när det ändå inte finns något speciellt att göra kan man lika gärna sova och få en längre söndag.

Puss ha det fint!

 


Kommentarer
Postat av: Claudia

fett fin bild på daj :)!

2013-03-26 @ 19:53:57
URL: http://claaaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0