I'm out of touch, I'm out of love I'll pick you up when you're getting down

Hejhej.

Sitter i vardagsrummet med pappa och Charlie och vi kollar lite halvt på tv. Jag är dock jättetrött och har en aning ont i huvudet. Hade inte min bästa natt under natten som var, vaknade upp några gånger och hade en stor klump i magen. Orkar inte gå in på det men det har varit ganska mycket med skolan och sedan lite andra saker på det.

Hade ju tyskaprov idag och det var ganska svårt men jag hoppas det gick bra ändå. På idrotten dansade vi salsa och pratade om dopingens konsekvenser på människor och samhället.

Hade tänkt att jag skulle skriva lite på min konfliktanalys men vet inte om jag orkar det ikväll, får se helt enkelt.

Hoppas ni får en fin och mysig fredag!

jag och lillebror tidigare idag 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka gullisar!Lycka till med analysen och hoppas att du hinner ha en trevlig och skön helg också! Kram från Marie

2013-03-15 @ 20:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0