Everybody's feeling warm and bright it's such a fine and natural sight

 
 
 

Vaknade för ungefär 20 minuter sedan och ligger fortfarande i sängen. Skulle bara kunna ligga här och filosofera hur länge som helst. Hade en ganska bra dröm och precis när något roligt skulle hända så blev jag väckt av alarmet, så typiskt... 

Satt och pratade med Hatice i telefon ett långt tag igår kväll och vi pratade om allt möjligt. När vi la på var kl runt halv ett så jag gick och la mig och somnade till musik som jag sedan vaknade upp till någon timme senare och stängde av. 

Idag ska jag och mamma ut och gå och sedan måste jag jobba vidare på min konfliktanalys.

Hoppas ni får en bra söndag, puss

Update: hittade ingen bra bild till inlägget och nu sitter jag och äter frukost så passar det väl bra med en frukostbild liksom haha?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0