Dusk to dawn with the curtains drawn and a little last night on these sheets

Det tog mig längre tid än vad jag hade väntat mig att göra detta collage. Har nog aldrig gjort ett sådant ''kläder mm''-collage till denna blogg men nu kände jag för att göra det. Mycket har väl att göra med att jag snart fyller 17 år och då börjar ställa mig frågan: ''vad vill jag ha då?'' när flera just har frågat mig den frågan och jag inte riktigt har kunnat ge något svar på den då.
 
Jag har absolut inte brist på kläder men det finns alltid massvis med fina plagg som det inte skulle sitta fel att ha i garderoben. Jag ska dessutom snart påbörja en klädrensning och då kommer ett flertal kläder flytta ut ur min garderob och då känns det mycket bättre att införskaffa lite nya och fräsha plagg.
 
Och dofter älskar jag och flera av Victoria Secrets parfymer är verkligen jättegoda. Doftljus och något fint nytt kuddfordral skulle ju inte heller sitta fel. Så vart får man tag i dessa saker?
 
Den vita blusen kan man hitta på ginatricot och den kostar 299 kr. Bikini-delarna kan man också köpa på ginatricot och de kostar 99 kr st. Den fina gula toppen för 99 kr kan man finna i någon av BikBok-butikerna. Victoria Secret produkterna finns på www.nordicfeel.se för 125 kr st men också i Farsta Centrum och där vet jag inte riktigt priserna. De dofter jag mest vill ha nu är Strawberries & Champagne och Love Spell. Kuddfordralet hittade jag på HM:s hemsida så jag är inte säker på om det finns ute i butikerna, 149 kr för det. Voluspa ljus kan man hitta lite överallt, dock kan nog priserna variera men jag tror att de kostar 250 kr på Åhléns och den doft jag tycker luktar godast är ''Saijo Persimmon''. Jeansen finns på BikBok för 499 kr.
 

Kommentarer
Postat av: Christina

Åh de där ljusen, kärlek! Fin blogg btw :))

2013-03-24 @ 19:03:33
Postat av: Anonym

Tack för tipsen!
KraM

2013-03-24 @ 21:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0