And you're sitting in the front row, wanna be first in line

Hörde jag sommarlov!? Ja nu är ettan avklarad och nu blir det inte skola på över två månader! Det känns inte som att vi har slutat även fast det i samma stund känns som att sommarlovet började för flera veckor sedan eftersom det varit så fint väder och allt! Igår hade vi verkligen tur med vädret, till skillnad från idag. 
 
Dagen innan, alltså i tisdags höll jag på och testade lite olika klänningar och skor och det tog ett tag att välja men tillslut bestämde jag mig. Jag bar en orange klänning med vita klackskor som jag hade på balen förra året och som tyvärr är mycket finare än vad de är bekväma... Så efter ca en timme när skolavslutningen var ''över'' fick det bli conversen istället. 
 
Avslutningen var i klassrummet där vi hade lite frågesport + glass, godis och frukt. Sedan efter kunde man gå till kyrkan om man ville men jag och tjejerna gjorde inte det, utan vi tog massa bilder istället och pratade. Jag, Wilma , Hamta och Lejla ville bada så vi stack till ett bad nära mig som jag inte vet namnet på fortfarande men det var jättemysigt och vi åt pizza i solen :) 
 
Idag är det ju dessvärre inte lika fint väder och jag har inte gjort så mycket mer än fixat lite med kläder och så. Ska kolla lite film med mamma nu, sedan får jag se vad som händer. Ha det så fint! 
 
Här kommer bilder från igår♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken vacker färg på klänningen! Man blir riktigt glad av den färgen. Klackskorna var fina men verkar urjobbiga att gå med. Jag skulle klara tre meter högst :) Grattis till sommarlov! Ses snart!
KraMar

2013-06-13 @ 22:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0