Whip cream, whip it up, strip on, zip it up

Nu sitter jag på waxholmsbåten med pappa, Charlie och pappas kompis och hennes son. Vi ska till skärgården några dagar och det hoppas jag blir mysigt, skönt att komma bort lite samtidigt som jag älskar att vara hemma haha. Hoppas verkligen att vädret kommer vara bra nu, annars känns det lite surt att vara ute i skärgården liksom.

Tidigare idag träffade jag Emmie som kom hem från Barcelona igår. Så vi hade såklart en massa att snacka om :)

Vi är framme om ca en timme, och jag kanske kommer kunna skriva lite när jag är där men ska inte vara inne för mycket på mobilen. Vill hellre spendera dessa dagar på att bada, springa runt och läsa. 


Bjuder på lite egobilder haha, hade kul med spegeln som införskaffades för bara några dagar sedan, har inte haft någon tidigare i mitt rum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0