I'm sure you've heard it all before but you never really had a doubt

Hej! 
Kom hem för ett tag sedan och ligger bara i sängen för tillfället och tar det lugnt. Var och träffade Hatice och Dilan i tc och vi kollade runt i affärerna eftersom det inte var särskilt fint väder. Medan vi gick runt ringde Wilma och var i närheten så hon var med oss ett tag men sedan åkte hon hem. Lite efter det gick vi och fikade, lättare att snacka så det var trevligt :) När vi var klara med fikandet hade vädret klarnat upp så vi promenerade vid Kungsträdgården och gick till vattnet. 
 
Igår blev det en ganska ''bara-ta-det-lugnt-dag'' eftersom måndagen inte blev särskilt lugn som jag hade trott att den skulle bli haha. Så jag kollade Dawsons creek, läste, gick ut lite med mamma och sedan kollade vi film och åt middag. 
 
Och nu ska jag fixa lite här hemma och sedan nog bara lägga mig och läsa i ''tusen strålande solar''.
 
Hoppas ni får en fin kväll♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0