And I can't pretend that that doesn't mean a thing to me

Åh vad jag känner mig seg just nu, har bara tagit det lugnt och kollat film sedan jag kom hem. Tänkte ta dag för dag av de dagarna nu som jag inte skrivit något här på bloggen och så har jag lite bilder också att lägga upp. 
 
Fredag- Då kom jag hem från skärgården och det första jag reagerade på när jag kom av från båten vid kungsan var, hur varmt det var! Det var inte alls varit lika varmt i skärgården och troligen berodde det på att det var ett helt hav runtomkring. Så när jag kom hem tog jag en skön dusch och sedan fixade mig. Vid halv åtta åkte jag, Emmie och Tina till Ängbybadet och badade vilket var jätteskönt!
 
 
Lördag- Födelsdagsfirande för mamma en dag tidigare och tanken var från början att ha det på Skansen men vädret var konstigt så det fick bli här hemma istället. Vi var inte så många, bara mamma, Emma, morfar, Marika, Mandela, Sybil och jag men det var roligt och mysigt. Vädret blev lyckligtvis bättre efter ett tag så då gick vi ner till vattnet och sedan när vi kom tillbaka åt vi god paj, sallad och till efterrätt marängbotten med grädde och hallon. Mums!
 
 
Söndag- Dagen började med födelsedagssång för mamma och presenterna från mig och Emma eftersom hon ville ha dem när hon fyllde år på riktigt. Hon fick marockanskt badskum och olja som hon älskar. Sedan åt vi omelett till frukostlunch. 
 
Då vi firade mamma på lördagen var det inget speciellt på söndagen så då åkte jag och badade med Wilma, Sarah, Hamta och hennes bror och kusin på Eriksdalsbadet. Det var roligt och vi åkte rutchkana en massa gånger som jag inte åkt på länge. Och så satte jag mig på huk nere på botten några gånger haha. 
 
Efter att vi badat åkte vi och åt lite på donken och sedan var tanken att jag, Wilma och Hamta skulle åka till Wilma för lite filmkväll men Hamta kunde tyvärr inte så då blev det bara Wilma och jag. Men det blev inte riktigt filkväll eftersom vi tyckte att det var skönt att vara ute så vi åkte till Liljeholmen och så träffade vi några där som vi var med ganska länge. Så klockan blev ganska mycket och jag hade mina saker hos Wilma så då sov jag över där. 
Måndag- Ja som alltså är idag. jag och Wilma vaknade vid elva, gjorde god frukost och sedan åkte vi till biblioteket där jag lånade ''Tusen strålande solar'' som jag ska försöka börja med ikväll. Efter det åkte jag hem och fixade mig och sedan har det inte hänt så mycket mer. Helt enkelt en lugn dag, vilket behövs ibland :)
 
 
Hoppas ni har det bra, puss!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja, vilket underbart väder! Håller med om att det är varmare i stan än i skärgården. Härligt att höra att du njuter av sommaren och gör roliga saker! KraM

2013-07-29 @ 20:58:06
Postat av: Marie

Har jag drömt eller ... det är nya smarriga bilder eller hur?

2013-07-30 @ 21:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0